مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-10پزشكي

آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری 99


این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظر گرفته است تا آنها در محیطی کاملاً مجزا و مورد تایید وزارت بهداشت بتوانند در کنکور شرکت کنند.

- زرین‌آمیزی گفت: خوداظهاری داوطلبانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند و قصد شرکت در کنکور دکتری 99 را دارند، از امروز جمعه 20 تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند یا به خاطر کرونا برای قرنطینه در منزل به سر می‌برند و داوطلب کنکور دکتری محسوب می‌شوند، باید از امروز، جمعه بیستم تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست و آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

او افزود: این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظر گرفته است تا آنها در محیطی کاملاً مجزا و مورد تایید وزارت بهداشت بتوانند در کنکور شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری 99

آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری 99