مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-10سياسي

ضعف معلمان در آموزش قرآن/ تربیت 10 میلیون حافظ، امری شدنی است


یک مدرس قرآن با بیان اینکه اگر آن گونه که قرآن برای ما ترسیم کرده با آن ارتباط برقرار کنیم نهادینه کردن فرهنگ قرآنی امری آسان و شدنی است، گفت: - یک مدرس قرآن با بیان اینکه اگر آن گونه که قرآن برای ما ترسیم کرده با آن ارتباط برقرار کنیم نهادینه کردن فرهنگ قرآنی امری آسان و شدنی است، گفت: در جمهوری اسلامی قرآن باید محور باشد و نظام آموزشی باید طوری طراحی شود که محوریت آن با قرآن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین برنامه حیات طیبه ، در محل شورای عالی قرآن برگزار شد و به صورت زنده از طریق تارنمای آپارات پخش شد.

در این برنامه سیدمهدی سیف ـ از استادان در امر آموزش قرآن و داور بین المللی مسابقات قرآنی ـ به بیان صریح دیدگاه های خود در مسائل مختلف قرآنی کشور پرداخت همچنین قاری محمدحسن موحدی نیز حضور داشت.

صداقت و ثبات قدم در مواجهه با قرآن، راه نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه سیف اظهار کرد: اگر آن گونه که قرآن برای ما ترسیم کرده با آن ارتباط برقرار کنیم، نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه آسان و میسر می شود.

ما امکانات و نعمت های فراوانی داریم اما در نحوه استفاده از آن ضعیف هستیم و پایمان می لنگد.

اگر در مواجهه با قرآن صادق و ثابت قدم باشیم، خود قرآن راه بهره گیری از خودش را به ما نشان می دهد، قرآن عزیز فرموده: والذین جاهدوا فینا لنهدینّهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف معلمان در آموزش قرآن/ تربیت 10 میلیون حافظ، امری شدنی است

ضعف معلمان در آموزش قرآن/ تربیت 10 میلیون حافظ، امری شدنی است