مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-10اقتصادي

قابلیت تامین مالی طرح های پالایشی از بورس


هر زمانی که هیئت امنای صندوق میزان تنفس خوراک را اعلام کند، وزارت نفت می تواند بلافاصله مجوزهای تامین مالی طرح های پتروپالایشی از بورس را صادر کند.

- هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه ریزی وزیر نفت در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به مراحل اجرای آیین نامه قانون حمایت از صنایع پایین دستی صنعت نفت گفت: در مرحله قبلی 74 شرکت اطلاعات اولیه درباره نوع خوراک و مکان ساخت پالایشگاه را برای وزارت نفت ارسال کرده بودند.

بعد از اتمام مهلت بارگذاری مطالعات فنی و اقتصادی، از این 74 شرکت، تعداد 42 شرکت اطلاعات مربوط به مطالعات فنی و اقتصادی پروژه ها را در تارنمای مربوطه بارگذاری کرده اند.

وی ادامه داد: وزارت نفت به همراه شرکت پالایش و پخش در چند روز گذشته این اطلاعات را مورد بررسی قرار داد و بدین ترتیب از این 42 شرکت، توانمندی مالی 27 شرکت توسط بانک ها تایید شد.

به عبارت دیگر از 42 شرکت، 27 شرکت هم اطلاعات مربوط به توانمندی مالی و هم مطالعات فنی و اقتصادی خود را تحویل وزارت نفت دادند.

فلاحتیان افزود: بنابراین از مجموع 74 شرکتی که برای ساخت پالایشگاه درخواست داده بودند، یک تعداد شرکت هایی هستند که تمام اطلاعات لازم را بارگذاری کردند که تعداد آنها 27 شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت تامین مالی طرح های پالایشی از بورس

قابلیت تامین مالی طرح های پالایشی از بورس