مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-10سياسي

اعلام زمان برگزاری دروس عملی/ آغاز امتحانات از 21 تیر


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: تقویم جدید دانشگاه با سه هفته تاخیر تنظیم شده و زمان برگزاری امتحانات 21 تیر تا 8 مرداد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا کلباسی در این نشست شورای دانشگاه اظهار داشت: با توجه به موج دوم شیوع کرونا در کشور، بحث امتحانات حضوری به صورت مرحله ای و لایه بندی که پیش از این مطرح شده بود، منتفی شد و در حال حاضر به دلیل شرایط پیش آمده، همه دانشگاه ها برگزاری آزمون مجازی را در دستور کار خود قرار دادند و ما نیز با توجه به فرصت محدودی که داشتیم دستورالعملی در این زمینه تدوین کردیم و در سامانه معاونت آموزشی نحوه برگزاری آزمون مجازی، سامانه رفع اشکال و سوالات احتمالی را بارگذاری کردیم.

وی تاکید کرد: بر اساس اعلام وزارت علوم مقرر شد ارزیابی دانشجویان فقط بر مبنای آزمون پایان ترم نباشد و فعالیت های طول ترم دانشجویان نیز مدنظر قرار گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: ما تمام آیین نامه ها را بر مبنای اصل اعتماد به استاد تدوین کردیم و در نهایت فرد تصمیم گیرنده در اعلام نمره خود اساتید خواهند بود و معاونت آموزشی دخالتی در نحوه نمره دهی اساتید نخواهد داشت و ملاک نمره نیز از صفر تا 20 تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برگزاری دروس عملی/ آغاز امتحانات از 21 تیر

اعلام زمان برگزاری دروس عملی/ آغاز امتحانات از 21 تیر