مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-10سياسي

برگزاری آزمون های استخدامی سه گانه توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: آزمون های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: آزمون های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور، جمعه 20 تیرماه با شرکت 2345 نفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تبریز برگزار شد.

اکبر اسمعیلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در آذربایجان شرقی 2345 نفر در این آزمون ها شرکت می کنند، گفت: این آزمون ها به صورت هم زمان با شرکت حدود 48 هزار نفر در تمام مراکز استان ها و برخی شهرهای منتخب کشور برگزار شد.

وی افزود: حدود 125 حوزه ی امتحانی در 50 شهر کشور برای برگزاری آماده سازی شده و در استان آذربایجان شرقی نیز این آزمون به صورت متمرکز در شهر تبریز برگزار شد.

وی یادآور شد: این سه آزمون با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری، به صورت هم زمان در سطح کشور برگزار شد.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان تاکید کرد: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه ی داوطلبان الزامی بوده و با وجودی که در کارت ورود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های استخدامی سه گانه توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

برگزاری آزمون های استخدامی سه گانه توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی