مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-10سياسي

سخنی با برادرانم در خبرگزاری رسا


«دفاع از ادب و اعلام تنفر از بی ادبی» ارکان فرهنگ امام خمینی است.

آنچه آن روز در مجلس با دکتر ظریف رفت ، به شهادت بزرگان اصولگرا از آداب اجتماعی به دور بود و لذا دفاع از ایشان ، - دفاع از ادب و اعلام تنفر از بی ادبی ارکان فرهنگ امام خمینی است.

آنچه آن روز در مجلس با دکتر ظریف رفت ، به شهادت بزرگان اصولگرا از آداب اجتماعی به دور بود و لذا دفاع از ایشان ، از این جهت هم مطابق با فرهنگ و گفتمان امام است.

پایگاه خبری جماران: بعد از یادداشت من که در سایت جماران منتشر شد و در آن از جناب آقای دکتر ظریف دفاع کرده بودم خبرگزاری رسا به جماران انتقاد کرده که: موسسه و رسانه ای که با نام امام راحل فعالیت دارد و پول بیت المال را دریافت می کند، در صورتی که به نظر می رسد به دنبال منافع حزبی و جناحی باشد.

به هر حال در شرایطی که دولت باید پاسخگوی معیشت مردم و سوءمدیریتش در زمینه های مختلف باشد، این گونه یادداشت های سفارشی و مظلوم نمایی برای صاحبان قدرت و ثروت که به جای پاسخگویی، مطالبه گر شده اند، با گفتمان و اندیشه ناب امام متناقض است.

در این باره نکاتی را لازم است به عرض این دوستان و مخاطبین محترم برسانم: 1- من معمولا به نوشته هایی که درباره مقالاتم نشر می یابد، جواب نمی دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با برادرانم در خبرگزاری رسا

سخنی با برادرانم در خبرگزاری رسا