مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-10فرهنگي

بسته ویژه فیلم های «عماریار» برای هفته عفاف و حجاب ارائه شد


همزمان با فرارسیدن سالروز واقعه گوهرشاد، سامانه «عماریار»، مجموعه فیلم هایی را برای تماشای خانگی و خرید در این مناسبت، ارائه کرد.

- همزمان با فرارسیدن سالروز واقعه گوهرشاد، سامانه عماریار ، مجموعه فیلم هایی را برای تماشای خانگی و خرید در این مناسبت، ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از عمار فیلم ، همزمان با فرارسیدن سالروز واقعه گوهرشاد، سامانه عماریار ، مجموعه آثاری چون فیلم سینمایی دلبری ، فیلم داستانی خانه پنجم ، فیلم داستانی مستوره ، مستند بانو ، مستند بهت میاد ، مستند قیام غریب را برای تماشای خانگی و خرید در این مناسبت، ارائه کرد.

فیلم سینمایی دلبری به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی نخستین اثر این بسته فیلم است.

در خط داستانی این فیلم سینمایی آمده: طوبی امشب عروسی امیرحسین، دوتامون خوشحالیم… من نباید اون حرف ها رو می زدم فقط بهم بگو چرا چهار بار چشمت و باز بسته کردی.

ازجمله بازیگران فیلم می توان به مهدی عطاران، مهسا هاشمی، هنگامه قاضیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، آتیلا پسیانی اشاره کرد.

مستند بهت میاد ، به کارگردانی محمدحسن یادگاری و تهیه کنندگی یوسف نادری منش، این مستند روایتی تاریخی از سیر تحول مد، پوشش و آرایش از 2000 سال قبل از میلاد در ایران را مورد برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته ویژه فیلم های «عماریار» برای هفته عفاف و حجاب ارائه شد

بسته ویژه فیلم های «عماریار» برای هفته عفاف و حجاب ارائه شد