مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-10بين الملل

فشار قانونگذاران ایتالیایی بر دولت برای محکوم کردن نقض حقوق بشر در بحرین


نمایندگان پارلمان ایتالیا فشارهایشان را بر دولت این کشور برای محکوم کردن اقدامات ناقض حقوق بشری در بحرین افزایش داده اند.

- نمایندگان پارلمان ایتالیا فشارهایشان را بر دولت این کشور برای محکوم کردن اقدامات ناقض حقوق بشری در بحرین افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، با افزایش نگرانی های جامعه جهانی درباره نقض حقوق بشر در بحرین به ویژه درخصوص حکم های اعدام صادره علیه محمد رمضان و حسین موسی دو فعال محبوس بحرینی، اعضایی از پارلمان اروپا فشار بر وزرای خارجه کشورهایشان را برای صدور بیانیه هایی در محکومیت پرونده حقوق بشر بحرین افزایش داده اند.

در فوریه گذشته دو نماینده در پارلمان ایتالیا، وزیر خارجه این کشور را درباره بحرین به ویژه پس از سفر سلمان بن حمد آل خلیفه ، ولیعهد بحرین به ایتالیا مورد بازخواست قرار دادند.

این دو نماینده که هردو عضو کمیته امور خارجه در ارلمان ایتالیا هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای سازمان های حقوق بشری بین المللی درباره نقض های حقوق بشری نظام آل خلیفه علیه مردم این کشور اشاره کرده و استفاده نظام بحرین از شکنجه، بازداشت مستبدانه و تجاوز و اعدام خارج از چارچوب دستگاه قضایی به ویژه علیه زنان و زندانیان سیاسی را مورد بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار قانونگذاران ایتالیایی بر دولت برای محکوم کردن نقض حقوق بشر در بحرین

فشار قانونگذاران ایتالیایی بر دولت برای محکوم کردن نقض حقوق بشر در بحرین