مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-10اقتصادي

باید 3.5 میلیون خانه خالی را از حیطه کاسب کاری دلالان خارج کنیم


نماینده رفسنجان در مجلس با اشاره به وجود 3.

5 میلیون خانه خالی در کشورمان گفت: اگر بتوانیم مالیات مناسبی را از خانه های خالی در نظر بگیریم قطعاً از حیطه کاسب کاری دلالان خارج می شود.

- حجت الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره افزایش قیمت مسکن و دغدغه بزرگ جوانان برای ازدواج اظهار داشت: ما در زمینه تأمینم مسکن برای اقشار مختلف جامعه در کشورمان کمبود قانون نداریم اما متأسفانه شاهد عدم اجرای این قوانین هستیم و نظارتی هم وجود ندارد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی قانون تسهیل ازدواج را مصوب کرده اما در طول این 14 سالی که این قانون تصویب شد درصد بسیار کمی از آن اجرایی شده است.

نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که در کشورمان مسکن ابزار کاسب کاری و سفته باز ی ها است وضعیت قیمت ها همین آش و است و کاسه.

حجت الاسلامی جلالی گفت: طبق آمار دولتمردان و کارشناسان مختلف حدود 3.

5 میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد و تا زمانی که این خانه ها، زمین، دلار، خودرو و سکه ابزار سرمایه گذاری باشد شاهد التهابات قیمت و بالا رفتن آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه تا زمانی که در کشورمان برای سواری گرفتن از خودرو و خانه برای سکونت خریداری نمی شود قیمت های آن کاهش پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید 3.5 میلیون خانه خالی را از حیطه کاسب کاری دلالان خارج کنیم

باید 3.5 میلیون خانه خالی را از حیطه کاسب کاری دلالان خارج کنیم