مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-10پزشكي

یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد


رییس اتاق اصناف شهرستان ملارد گفت: یکی از تالارهای این شهرستان به دلیل توجه نکردن به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم کرده بود که با هماهنگی فرمانداری و با حضور پلیس اماکن پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ملارد، سید طاهر میرحسن زاده شامگاه پنجشنبه افزود: در برخورد با تالارهای متخلف که دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد مقابله با کرونا را اجرا نمی کنند هیچ گذشتی نخواهیم کرد چرا که سلامت مردم قابل معامله نیست.

وی ادامه داد: اگر در این شهرستان اقدامی برای تعطیلی تالارها و اصناف انجام می شود برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و قرار نگرفتن در وضعیت قرمز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با توجه به گسترش ویروس کرونا و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی براساس ستاد مقابله با کرونا کلیه تالارهای پذیرایی و مراسم در سطح استان تهران که از مرحله سفید وارد مرحله زرد و هشدار شده اند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت و گو با برخی رسانه ها گفته است که به دنبال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برخی افراد که برای مراسم خود اقدام به رزرو تالار کرده بودند، تصمیم به لغو این مراسم گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد

یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد