مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-10پزشكي

از گذاشتن پول لای دفترچه بیماران نیازمند تا ویزیت در راه پله زمان تعطیلی مطب!


دکتر شهید مصطفی صمدی که 16 اسفندماه به دلیل ابتلا به کرونا به عنوان شهید مدافع سلامت از این دیار خاکی رخت بربست، مردی بود که بنا به گفته همکارانش اگر بیماران را به متخصص ارجاع می داد و پزشکان برگه ارجاع قبول نمی کردند، - خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی روایت گری از پزشکان شهید در خط مقدم کرونا همچنان ادامه دارد، چرا که هر کدام شان درمان گرانی بودند که هرگز فکر نمی کردند روزی درمانی برای دردشان وجود نداشته باشد، آنها غریبانه کوچ کردند، برخی حتی فرصتی برای رسیدگی به امور زندگی خود را نداشتند.

 دکتر مصطفی صمدی پزشک خانواده روستایی که سپس شهری در شهرستان بابل بود  حدود 57 سال سن داشت، این پزشک بنام به خوشرویی و سبک دستی شهرت داشت، دکتر صمدی ظاهرا زن و  فرزندنی نداشت.

    *کار شبانه روزی بدون مرخصی شنیده ها حاکی از آن است که این پزشک عمومی در طول یک روز گاهی 40 در روز را ویزیت کرده و تا پاسی از شب را به این کار اختصاص می داد، این  پزشک مرخصی نمی گرفت و بیماران را با دل و جان ویزیت می کرد، عشق به کار در وجودش همواره مملوس بود.

این پزشک زحمت کش و دلسوز  در راه درمان بیماران، به ویروس کرونا مبتلا شد و متأسفانه از درمان خود باز ماند، در واپسین لحظات در حالی که دچار تنگی نفس شدید بود نسخه ارجاع خودش را نوشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گذاشتن پول لای دفترچه بیماران نیازمند تا ویزیت در راه پله زمان تعطیلی مطب!

از گذاشتن پول لای دفترچه بیماران نیازمند تا ویزیت در راه پله زمان تعطیلی مطب!