مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-09پزشكي

اگر مردم رعایت نکنند، مرداد و شهریور بدترین ماه های آذربایجان شرقی خواهند بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اگر پروتکل های بهداشتی و فاصله استاندارد در اجتماعات را رعایت نکنیم، مرداد و شهریور ماه از نظر تعداد مبتلایان و بستری ها بدترین ماه های آذربایجان شرقی خواهند بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اگر پروتکل های بهداشتی و فاصله استاندارد در اجتماعات را رعایت نکنیم، مرداد و شهریور ماه از نظر تعداد مبتلایان و بستری ها بدترین ماه های آذربایجان شرقی خواهند بود.

محمد حسین صومی، پنجشنبه شب در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر دو هفته دست به دست هم دهیم و رعایت کنیم، وضعیت بهتری در دو ماه آینده در انتظارمان است.

وی با بیان اینکه باید از حقوق کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند دفاع کنیم، افزود: متاسفانه این افراد در برخی از موارد مورد تمسخر قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: تا حد امکان از رفتن به پارک ها و حضور در اجتماعات خودداری و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.

وی با بیان اینکه با ارائه مواد ضدعفونی کننده و ماسک با قیمت مناسب به مردم موافق هستیم، گفت: وظیفه نظام اجرایی از جمله استانداری و صمت، نظارت و ارایه این مواد با قیمت مناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صومی در ادامه با تاکید بر ضرورت خودداری از برگزاری مراسم عزا و عروسی، اظهار کرد: این افراد می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مردم رعایت نکنند، مرداد و شهریور بدترین ماه های آذربایجان شرقی خواهند بود

اگر مردم رعایت نکنند، مرداد و شهریور بدترین ماه های آذربایجان شرقی خواهند بود