مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 21:402020-07-09بين الملل

کنگره آمریکا لایحه کمک مالی به فلسطینیان را بررسی می کند


یک کمیسیون فرعی مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرد که به موجب آن، تصمیم دولت این کشور برای تعلیق کمک مالی به فلسطینیان لغو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک کمیسیون فرعی در مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه طرحی را تصویب کرد که در حوزه بودجه کمک خارجی، تصمیم دولت دونالد ترامپ برای تعلیق کمک مالی به فلسطینیان را لغو می کند و اعطای کمک مالی چند میلیون دلاری به سازمانهای غیردولتی فعال در کرانه باختری و نوار غزه را مجدداً برقرار خواهد کرد.

این اقدام کمیسیون فرعی وابسته به کمیته تخصیص [بودجه] مجلس نمایندگان آمریکا 255 میلیون دلار کمک مالی به کشورها را در سال مالی 2021 مجدداً برقرار خواهد کرد.

این کمک مالی در سال 2018 و پس از آنکه مقامات فلسطین طرح صلح پیشنهادی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را رد کردند، از سوی دولت آمریکا قطع شد.

شایان ذکر است که این طرح از سوی نیتا لووی رییس این کمیسیون فرعی ارائه شده است.

نیتا لووی دموکرات از ایالت نیویورک یکی از طرفداران پروپاقرص رژیم صهیونیستی و یکی از متنفذترین قانونگذاران یهودی در کنگره آمریکا بشمار می رود.

لووی مدعی است که لایحه پیشنهادی وی این کمک مالی را از طریق سازمانهای غیردولتی فعال در منطقه مستقیماً به مردم فلسطین تحویل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا لایحه کمک مالی به فلسطینیان را بررسی می کند

کنگره آمریکا لایحه کمک مالی به فلسطینیان را بررسی می کند