مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-09اقتصادي

ورود خط شکنان تحریم به ساحل کشور/ از خدمه نفتکش ایرانی تجلیل شد + عکس


مسؤولان استان هرمزگان عصر پنجشنبه نوزدهم تیرماه جاری با حضور بر عرشه یکی از نفتکش های بازگشته از ونزوئلا، از کاپیتان و خدمه آن تجلیل به عمل آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسؤولان استان هرمزگان عصر پنجشنبه نوزدهم تیرماه جاری با حضور بر عرشه یکی از نفتکش های بازگشته از ونزوئلا، از کاپیتان و خدمه آن تجلیل به عمل آوردند.

این نفتکش به همراه 4 فروند نفتکش دیگر در قالب اولین گروه از نفتکش های کشورمان بودند که پس از زمین گیر شدن صنعت نفت ونزوئلا، محموله بنزین میعانات گازی را از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به ونزوئلا در آمریکای جنوبی منتقل کردند.

رشادت و شجاعت خدمه این نفتکش ها با وجود فشارهای روانی و سیاسی دشمن، جلوه گاه اوج ایمان و باور به انجام این رسالت خطیر بود که به خوبی و با موفقیت انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هم زمان با ولادت حضرت رضا(ع) خادمان بارگاه منور رضوی به همراه پرچم متبرک به استقبال نفتکش ایرانی فورست اعزامی به ونزوئلا رفتند.

نفتکش فورست، دومین نفتکش ایرانیِ حامل سوخت و تجهیزات پالایشگاهی است که با انجام موفق مأموریت خود و تخلیه محموله نفتی در کشور ونزوئلا به تازگی به کشور بازگشته است.

خادمان بارگاه منور رضوی در قالب کاروان‎های زیرسایه خورشید با حضور در عرشه نفتکش اعزامی به ونزوئلا، ضمن ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خط شکنان تحریم به ساحل کشور/ از خدمه نفتکش ایرانی تجلیل شد + عکس

ورود خط شکنان تحریم به ساحل کشور/ از خدمه نفتکش ایرانی تجلیل شد + عکس