مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-09ورزشي

ستاد کرونا مجوز ندهد لیگ کشتی برگزار نمی شود


سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه در شرایط فعلی حفاظت از سلامت کشتی گیران، اولویت فدراسیون کشتی است، تاکید کرد: تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا مجوز ندهد لیگ کشتی برگزار نخواهد شد.

- سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه در شرایط فعلی حفاظت از سلامت کشتی گیران، اولویت فدراسیون کشتی است، تاکید کرد: تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا مجوز ندهد لیگ کشتی برگزار نخواهد شد.

محمدابراهیم امامی در گفت وگو با ایسنا، درباره لزوم تجدید نظر در تصمیم برگزاری رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی با توجه به وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان، اظهار کرد: قطعا مهمترین اصل برای فدراسیون کشتی حفاظت از سلامت کشتی گیران، مربیان و دیگر نفرات دخیل در این رشته است.

حضور کشتی گیران در رقابت های داخلی و بین المللی در صورت تایید حفظ سلامتی آن ها صورت می گیرد و اتحادیه جهانی کشتی نیز همواره بر لزوم حفاظت از سلامت کشتی گیران در اوضاع فعلی تاکید کرده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: برای برگزاری لیگ همانطور که از سرگیری رقابت ها به دلیل شیوع مجدد کرونا به تاخیر افتاد، برای برگزار کردن آن مهمترین اصل برای فدراسیون اطمینان از سلامت کشتی گیران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا مجوز ندهد لیگ کشتی برگزار نمی شود

ستاد کرونا مجوز ندهد لیگ کشتی برگزار نمی شود