مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 19:402020-07-09بين الملل

دیدار رییس کل ستاد نیروهای مسلح ایران با بشار اسد


رییس جمهوری سوریه در دیدار رییس کل ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بر همکاری راهبردی میان تهران و دمشق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه با بشار اسد رییس جمهوری سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

اسد در این دیدار امضای توافقنامه نظامی میان ایران و سوریه را نتیجه سال ها همکاری راهبردی میان دو کشور دانست.

وی با ابراز خرسندی از نتایج نشست های دوجانبه و امضای توافقنامه همکاری نظامی و فنی میان تهران و دمشق خاطرنشان کرد که این موضوع سطح همکاری های راهبری میان سوریه و ایران را نشان می دهد.

رییس جمهوری سوریه افزود: این توافقنامه نتیجه سال ها همکاری مشترک برای مقابله با حملات تروریستی علیه سوریه و سیاست های خصمانه ای است که دمشق و تهران را هدف قرار می دهد.

براساس گزارش یاد شده، رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران نیز با تاکید بر تقویت روابط میان ایران و سوریه در زمینه های مختلف، این موضوع را به نفع دو کشور دانست.

سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد علی عبدالله ایوب جانشین فرمانده نیروهای مسلح و وزیر دفاع سوریه روز چهارشنبه در دمشق پایتخت این کشور توافقنامه جامع همکاری نظامی بین دو کشور امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کل ستاد نیروهای مسلح ایران با بشار اسد

دیدار رییس کل ستاد نیروهای مسلح ایران با بشار اسد