مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-09اقتصادي

کشتی لوله گذاری روسیه برای تکمیل نورداستریم2 به دانمارک رسید


بلافاصله بعد از آن که کپنهاگ فهرست کشتی های مجاز برای شرکت در ساخت خط لوله گاز نورد استریم 2 را افزایش داد، کشتی لوله گذار فورچونا با پرچم روس از آلمان رهسپار شد و به آب های دانمارک رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، بلافاصله بعد از آن که کپنهاگ فهرست کشتی های مجاز برای شرکت در ساخت خط لوله گاز نورد استریم 2 را افزایش داد، کشتی لوله گذار فورچونا با پرچم روس از بندر موکران آلمان رهسپار شد و به آب های دانمارک رسید.

داده های وب سایت های ردیابی کشتی نشان می دهد که کشتی فورچونا از روز چهارشنبه وارد آب های دانمارک در دریای بالتیک شده است.

طبق داده های مای شیپ ترکینگ این کشتی از موکران، که مرکز ذخیره لوله های پروژه نورداستریم 2 است رهسپار شده و قرار است دوباره در ماه اکتبر به این بندر وارد شود.

فورچونا یکی از معدود کشتی هایی است که می تواند به تکمیل پروژه خط لوله چندین میلیارد دلاری نورداستریم 2 که گاز روسیه را به اروپا منتقل می کند، کمک کند.

ورود این کشتی به این منطقه پس از آن ممکن شد که آژانس انرژی دانمارک استفاده از این نوع کشتی را مجاز اعلام کرد، چراکه طبق قوانین قبلی دانمارک ورود این نوع کشتی به آب های دانمارک ممنوع بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی لوله گذاری روسیه برای تکمیل نورداستریم2 به دانمارک رسید

کشتی لوله گذاری روسیه برای تکمیل نورداستریم2 به دانمارک رسید