مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:552020-07-09اقتصادي

اهدای بیش از 3000 جهیزیه و بسته لوازم التحریر به اقشار محروم توسط سپاه فجر فارس


معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس گفت: بیش از سه هزار سری جهیزیه و بسته لوازم التحریر به زوج های جوان و دانش آموزان مناطق محروم اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، جلال یارمحمدی با بیان اینکه قرارگاه اجتماعی امنیتی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) در تابستان سال جاری طرح های حمایتی از اقشار نیازمند را در مناطق محروم سراسر فارس اجرا می کند، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هزار سری جهیزیه تا عید غدیر به زوج های جوان استان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه یک فهرست شامل 45 قلم کالای قابل انتخاب برای تهیه این جهیزیه ها پیش بینی شده است، گفت: این طرح با مشارکت قرارگاه اجتماعی -امنیتی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام)، خیرین، زوج های جوان و تعدادی از نهادها در سراسر استان فارس اجرا می شود و تعداد و نوع اقلام هر جهیزیه برحسب نیاز و انتخاب زوج های جوان به آن ها تخصیص می یابد.

معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی یکی از اهداف اصلی سپاه فجر در اجرای این طرح است، گفت: فرآیند تهیه و تحویل این جهیزیه ها از ابتدای خرید از کارخانه، انبارداری و اهدا به زوج های جوان در مناطق مختلف استان فارس توسط سپاه فجر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 3000 جهیزیه و بسته لوازم التحریر به اقشار محروم توسط سپاه فجر فارس

اهدای بیش از 3000 جهیزیه و بسته لوازم التحریر به اقشار محروم توسط سپاه فجر فارس