مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:552020-07-09سياسي

واکنش ترامپ به حکم دیوان عالی آمریکا: اتهامات علیه من «سیاسی» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از آن که دیوان عالی آمریکا طی حکمی دونالد ترامپ را ملزم کرد تا سوابق مالی خود را به دادستان کل نیویورک ارائه دهد، - واکنش ترامپ به حکم دیوان عالی آمریکا: اتهامات علیه من سیاسی است دونالد ترامپ طی پیامی در حساب توییتری خود، در اعتراض به حکم دادستان نیویورک ضد او، اتهامات مطرح شده علیه خود را سیاسی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از آن که دیوان عالی آمریکا طی حکمی دونالد ترامپ را ملزم کرد تا سوابق مالی خود را به دادستان کل نیویورک ارائه دهد، رییس جمهور آمریکا در واکنشی توییتری به این رای اعتراض کرد.

دونالد ترامپ طی پیامی در حساب توییتری خود، اتهامت مطرح شده علیه خود را سیاسی خواند.

وی در این خصوص و در پیام توییتری خود نوشت: دولت قبلی آمریکا کاملا فاسد بود، رییس جمهور و معاون رییس جمهور از کارزار انتخاباتی من در انتخابات گذشته جاسوسی کردند و همه هم می دانند، ولی هیچ اتفاقی برای آن ها نیافتاد و همه از ترس خشکشان زد .

ترامپ اتهامات مطرح شده علیه خود را سیاسی عنوان کرد و افزود که دموکرات ها در دوره گذشته ریاست جمهوری، بزرگترین جنایت سیاسی و رسوایی در تاریخ آمریکا را رقم زدند، اما هیچ اتفاقی روی نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به حکم دیوان عالی آمریکا: اتهامات علیه من «سیاسی» است

واکنش ترامپ به حکم دیوان عالی آمریکا: اتهامات علیه من «سیاسی» است