مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-09پزشكي

آمار جانباختگان کرونا در آذربایجان غربی رکورد زد/20فوتی در 24ساعت


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از افزایش و رکورد زنی آمار فوتی های کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: - در این مدت 20 نفر جان خود را از دست دادند.

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد شدید از بی توجهی مردم به هشدارها و محدودیت های اعمال شده در استان برای قطع زنجیره کرونا افزود: در هفته های اخیر هر تجمع، هر مراسم عروسی و عزا در استان آمار بالای مبتلا و نیز فوتی های ناشی از کرونا را در پی داشته و مردم با وجود این افزایش هیچ توجهی به هشدارها ندارند.

وی با بیان اینکه از امروز محدودیت های اعمال شده برای یک هفته دیگر تمدید شد ادامه داد: تنها راه پیشگیری از شیوع این ویروس و قطع زنجیره انتقال خود مراقبتی و استفاده از ماسک به همراه پروتکل های بهداشتی است، در این زمینه مردم با احساس مسئولیت در برابر جامعه کادر درمان را یاری دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 790 بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری است که از این تعداد 332 نفر به بیماری کووید 19 به طور قطع مبتلا و 458 نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

آقازاده از بستری بودن 172 بیماری بدحال در بخش آی سی یو بیمارستان های استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 52 بیمار به دستگاه ونتیلاتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جانباختگان کرونا در آذربایجان غربی رکورد زد/20فوتی در 24ساعت

آمار جانباختگان کرونا در آذربایجان غربی رکورد زد/20فوتی در 24ساعت