مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 15:452020-07-09سياسي

تاکید دادستان شیراز بر ضرورت حمایت از مسکن خانواده های زندانیان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: ضرورت دارد مشکلات خانواده های زندانیان به عنوان بخشی از قشر آسیب پذیر جامعه مرتفع شود و یکی از اقدامات انجمن حمایت زندانیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، جلسه انجمن حمایت زندانیان با هدف بررسی و پیگیری مشکلات مسکن خانواده های نیازمند زیرپوشش انجمن حمایت زندانیان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، نماینده حقوقی اداره کل مسکن و شهرسازی، شهردار صدرا و تعدادی از خیرین مسکن ساز در دفتر دادستان برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این جلسه گفت: در شرع مقدس و دین مبین اسلام، داشتن سرپناه و تأمین معیشت امری مهم و از نیازهای اساسی جامعه است.

حیدر آسیابی اظهار داشت: تأمین مسکن به عنوان نیاز اساسی خانواده، می تواند بسیاری از مشکلات را حل کرده و در کاهش بسیاری از تألمات روحی و روانی مردم جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: بسیاری از مردم از نعمت داشتن مسکن محروم هستند و با کمک های مؤمنانه خیرین می توان این موضوع را ساماندهی و با توجه به نیازهای هر منطقه به سمت ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد تلاش کرد رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز افزود: خانواده های زندانیان به عنوان بخشی از ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان شیراز بر ضرورت حمایت از مسکن خانواده های زندانیان

تاکید دادستان شیراز بر ضرورت حمایت از مسکن خانواده های زندانیان