مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 15:402020-07-09سياسي

وزارت خارجه: ترور سردار سلیمانی را نه می کنیم و نه می بخشیم


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری با بزدلانه خواندن ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا، گفت که ایران این جنایت را نه فراموش می‌کند و نه می‌بخشد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه‌شب در پیامی توییتری نوشت: ترور بزدلانه سردار سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم منطقه ما، «قتلی خودسرانه» و نقض آشکار منشور ملل بود.

وی افزود: ایالات متحده مسئول این اقدام جنایت‌بار است و با حمله لفظی به سازمان ملل نمی‌تواند این مسئله را سفیدنمایی (ماست‌مالی) کند.

نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در این حالی توییت را منتشر کرد که چهل و چهارمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در روز پنجشنبه که در ژنو برگزار شد، به صحنه محکومیت اقدامات فراقانونی و خودسرانه دولت‌ها، از جمله به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط رژیم آمریکا تبدیل شد.

گزارشگر سازمان ملل متحد در امور اعدام‌های خارج از روال قانونی در ابتدای نشست با ایراد سخنانی یادآور شد؛ سردار (شهید) سلیمانی یک مسئول بلندپایه دولتی در یک کشور دارای حاکمیت است که مورد هدف ارتش آمریکا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه: ترور سردار سلیمانی را نه می کنیم و نه می بخشیم

وزارت خارجه: ترور سردار سلیمانی را نه می کنیم و نه می بخشیم