مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 15:152020-07-09سياسي

سپهبد سلیمانی نماد تبلور روح یک ملت پرافتخار بود


نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل سپهبد شهید سلیمانی را نماد یک دولت مستقل و تبلور روح یک ملت پرافتخار خواند و گفت: ترور وحشیانه وی احساسات و روح ملت ایران را جریحه دار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، خانم «کلامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در نشست شورای حقوق بشر، جنایت آمریکا در ترور سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش را مغایر با موازین حقوق بشری و نقض صریح منشور ملل متحد خواند.

خانم کلامارد که گزارش جدید خود در مورد قتل‌های خودسرانه از طریق به کارگیری پهپاد‌های نظامی را به نشست شورا ارائه می‌کرد، تاکید کرد: اقدام آمریکا مطابق هیچ از موازین حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل قابل توجیه نیست.

اسماعیل بقایی‌هامانه سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو که مواضع کشورمان را در این نشست تشریح می‌کرد، ترور سپهبد شهید سلیمانی و همراهانش را نه تنها نقض صریح اصول بنیادین حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل، بلکه تعدی آشکار به مبانی حقوق بشر و اصول مدنیت خواند که مسئولیت بین‌المللی آمریکا را آن کاملا محرز است.

بقایی هامانه که تصویری از سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش را در کنار خود قرار داده بود، سردار سلیمانی را سرباز بزرگ ایرانی و مدافع واقعی حقوق بشر و کرامت انسانی در برابر سلطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپهبد سلیمانی نماد تبلور روح یک ملت پرافتخار بود

سپهبد سلیمانی نماد تبلور روح یک ملت پرافتخار بود