مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-09پزشكي

گچسارانی ها هشدارها را جدی بگیرند/ شهرستان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد


هم اکنون روند صعودی افراد مبتلا و فوتی ناشی از این ویروس کرونا در گچساران روز به روز در حال افزایش است به و وضعیت این شهرستان در حالت قرمز و بحرانی قرار گرفته است.

- خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری، با آغاز موج دوم  ویروس کرونا در استان  و افزایش  یک باره شمار مبتلایان به این بیماری مشاهده می شود که  این ویروس در شهرستان گچساران از خردادماه تاکنون روند صعودی را طی می کند به طوری که مسوولان استانی نسبت به وضعیت گچساران هشدارهای مکرری  را در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز در مراسم عروسی و ترحیم را می دهند.

 هم اکنون روند صعودی افراد مبتلا و فوتی ناشی از این ویروس  در گچساران  روز به روز در حال افزایش و این موضوع نگران کننده است  به گونه ای که وضعیت شهرستان گچساران در حالت قرمز و بحرانی قرار گرفته است.

از زمان شیوع ویروس کرونا تا اواخر اردیبهشت ماه تنها در شهرستان 74 نفر به این ویروس مبتلا و یک نفر فوتی به ثبت رسیده بود اما با آغاز موج دوم این بیماری  در خردادماه تعداد 181 نفر در این شهرستان به این کووید_ 19 مبتلا شدند.

حال شهرستان گچساران از نظر تعداد بیماران کرونایی و جان باختگان در وضعیت بدتری نسبت به سایر نقاط استان دارد و در این باره هشدارهایی از سوی مسوولان استانی و شهرستانی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گچسارانی ها هشدارها را جدی بگیرند/ شهرستان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد

گچسارانی ها هشدارها را جدی بگیرند/ شهرستان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد