مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-09سياسي

وزیر فرهنگ: شورای هماهنگی موسیقی کشور تشکیل شود


برای تدوین و تصویب سیاست های اجرایی، ضوابط و آیین نامه های مربوط به حوزه موسیقی و انجام هماهنگی های لازم بین نهادهای مسئول در امر موسیقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه دوم شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگ به صورت مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با موضوع بررسی پیش نویس سند توسعه هنر، ماده واحده تأسیس مؤسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین اصول و سیاست های موسیقی کشور برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد در زمینه تشکیل شورای هماهنگی موسیقی کشور و ساختار آن، اعضای شورای هنر پیشنهادات و نظر نهایی را ظرف دو هفته آینده به شورای هنر اعلام کنند.

عاملی در مورد دستور اول جلسه به بررسی پیش نویش سند توسعه هنر اختصاص داشت، گفت: گاهی اوقات بین دغدغه هایی که مقام معظم رهبری مدظله العالی برای استقرار جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی بیان می کنند با اقداماتی که در مسیر تحقق آن انجام می شود، تفاوت دیده می شود.

عاملی اظهار داشت: معماری و مبلمان شهری، زبان و ادبیات و شعر، موسیقی، تئاتر و سینما، نقاشی، هنر های تجسمی، همچنین مد و لباس و امور مرتبط با زیبایی انسان و همچنین صنایع دستی حوزه فرهنگ مردم پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: شورای هماهنگی موسیقی کشور تشکیل شود

وزیر فرهنگ: شورای هماهنگی موسیقی کشور تشکیل شود