مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-09سياسي

ترور سپهبد سلیمانی و همرزمانش مغایر با موازین حقوق بشری و نقض صریح منشور ملل


ترور سپهبد سلیمانی و همرزمانش مغایر با موازین حقوق بشری و نقض صریح منشور ملل - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در نشست شورای حقوق بشر، جنایت آمریکا در ترور سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش را مغایر با موازین حقوق بشری و نقض صریح  منشور ملل متحد خواند.

  خانم کلامارد که گزارش جدید خود در مورد قتل های خودسرانه از طریق به کارگیری پهپادهای نظامی را به نشست شورا ارائه می کرد، تاکید کرد: اقدام آمریکا مطابق هیچ از موازین حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل قابل توجیه نیست.

  اسماعیل بقایی هامانه  سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو  که مواضع کشورمان را در این نشست تشریح می کرد، ترور سپهبد شهید سلیمانی و همراهانش را نه تنها نقض صریح اصول بنیادین حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل، بلکه تعدی آشکار به مبانی حقوق بشر و اصول مدنیت دانست که مسئولیت بین المللی آمریکا را آن کاملا محرز است.

  بقایی هامانه که تصویری از سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش را در  کنار خود قرار داده بود، سردار سلیمانی را  سرباز بزرگ ایرانی و مدافع واقعی حقوق بشر و کرامت انسانی در برابر سلطه گری، اشغال و تروریسم داعش معرفی کرد که توسط شقی ترین انسان های روی زمین به طرز وحشیانه ای ترور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور سپهبد سلیمانی و همرزمانش مغایر با موازین حقوق بشری و نقض صریح منشور ملل

ترور سپهبد سلیمانی و همرزمانش مغایر با موازین حقوق بشری و نقض صریح منشور ملل