مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-09سياسي

انجمن های فعال در حوزه خبر یزد حمایت می شوند


معاون فرهنگی اداره ارشاد استان یزد با بیان اینکه نگران تکثر انجمن های صنفی نیستیم اما انتظار تعامل داریم، گفت: از انجمن های فعال در زمینه های فرهنگی، - هنری و خبری حمایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدخلف حوتی نژاد، ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد با بیان اینکه خبرگزاری‎ ها رسانه های پیشرو در امر اطلاع رسانی و همواره در خط مقدم اطلاع رسانی هستند، اظهار داشت: هر استانی که از حضور خبرگزاری های متعدد و خبرنگاران حرفه ای بهره مند باشد، قدرت اطلاع رسانی بیشتری دارد.

وی با تاکید بر اینکه لازمه انجام کار قوی در حوزه اطلاع رسانی نیازمند فعالیت انجمن های صنفی است، افزود: از تکثر نگران نیستیم و اشکالی در این امر نمی بینیم که انجمن ها به طور تخصصی و حرفه ای فعالیت داشته باشند.

حوتی نژاد ضمن ابراز خرسندی از فعالیت مجدد انجمن صنفی مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد عنوان کرد: اعتقاد داریم که فعالیت انجمن ها، نظارت مردم بر مردم است بر این اساس از انجمن های فعال در زمینه های فرهنگی، هنری و خبری حمایت خواهیم کرد اما انتظار ما، تعامل بیشتر است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: اگر می خواهیم کار کارشناسی شده در قالب تشکل ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های فعال در حوزه خبر یزد حمایت می شوند

انجمن های فعال در حوزه خبر یزد حمایت می شوند