مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-09فرهنگي

پیام مدیرکل ارشاد خراسان رضوی در پی درگذشت استاد رضا افضلی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی پیامی درگذشت استاد رضا افضلی پیشکسوت شعر خراسان رضوی را تسلیت گفت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی پیامی درگذشت استاد رضا افضلی پیشکسوت شعر خراسان رضوی را تسلیت گفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، متن پیام به این شرح است: به نام خدایی که هستی از اوست خبر درگذشت استاد رضا افضلی از سرآمدان شعر و ادب خراسان بزرگ، موجب تاثر و تالم جامعه ادبی کشور شد.

انسانی شریف که تواضع، مهربانی، جوان مردی و آزادگی اش، در میان اهالی فرهنگ این دیار شهره بود و تمام عمر با برکت خویش را به گره گشایی از شاعران و نویسندگان گذراند.

وی که تربیت یافته مکتب شاعران بزرگی چون استاد محمود فرخ و استاد محمد قهرمان بود، در شمار آخرین نسل از شاعران معاصر دهه 40 قرار داشت و به شایستگی پرچمدار و پدر شعر سپید خراسان در دهه های اخیر بود.

بی شک آثار فاخری که از وی به یادگار مانده است و همچنین فعالیت های ادبی آن مرحوم در کسوت دبیری انجمن ادبی کافه داش آقا نام او را در تاریخ شعر این استان ماندگار خواهد کرد.

اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ و ادبیات کشور و خراسان بزرگ، دوست داران شعر و ادبیات و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرکل ارشاد خراسان رضوی در پی درگذشت استاد رضا افضلی

پیام مدیرکل ارشاد خراسان رضوی در پی درگذشت استاد رضا افضلی