مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-09دانش

برنامه امتحانات دانشجویان علوم بهزیستی تغییر کرد


مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: برنامه امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی تغییر کرده است و زمان برگزاری امتحانات دانشجویان ارشد و دکتری به گروه های آموزشی واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، نشست رییس، معاونان آموزشی، درمان، فرهنگی – دانشجویی و مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با جمعی از دانشجویان و نماینده دانشجویان در انجمن صنفی، بصورت ویدئوکنفرانس و با هدف پاسخگویی مسئولان به سئوال های دانشجویان در ارتباط با مسایل آموزشی و دانشجویی برگزار شد.

چگونگی انجام کارورزی در مقاطع مختلف و چگونگی اجرای برنامه های امتحانی دانشگاه علوم بهزیستی عمده ترین سئوال های دانشجویان از رییس و معاونان دانشگاه بود.

دکتر امیرمسعود عرب رییس دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به اینکه به عنوان رییس دانشگاه که جایگاه دانشجویان در دانشگاه و پشتیبانی از خواسته های آنان را مهم می دانم، گفت: تمامی اقدامات برای حفظ سلامتی دانشجویان و آسیب کمتر به روند آموزش دانشجویان است و تصمیمات در شرایط فعلی کرونایی کشور، باید با توجه به منافع اکثریت دانشجویان اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: درخواست های دانشجویان اگر با شرایط و قوانین دانشگاه هماهنگ باشد، امکان اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه امتحانات دانشجویان علوم بهزیستی تغییر کرد

برنامه امتحانات دانشجویان علوم بهزیستی تغییر کرد