مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-09اقتصادي

رییس جمهور باید نسبت به آشفته بازار مسکن و گرانی ها پاسخگو باشد


مقصود درودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در شرایطی که گرانی های بازار سکه، ارز و مسکن فشار زیادی به مردم آورده باید مرجعی باشد که از رییس جمهور بپرسد که برای کنترل این گرانی ها چه برنامه ای دارد .

- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: رییس جمهور باید پاسخگو این مسئله باشد که چرا وضعیت مسکن به یک آشفته بازار تبدیل شده است و یا چرا قیمت خودرو افزایش یافته است.

مقصود درودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در شرایطی که گرانی های بازار سکه، ارز و مسکن فشار زیادی به مردم آورده باید مرجعی باشد که از رییس جمهور بپرسد که برای کنترل این گرانی ها چه برنامه ای دارد و در آینده می خواهد چگونه عمل کند؛ چون اگر با همین سیر رشد صعودی گرانی ها ادامه پیدا کند مطمئنا فشار زیادی به مردم وارد می شود و ممکن است کار به آشوب های امنیتی بکشد.

با این وجود بنده سوال از رییس جمهور را اگر همراه باشد اقدام مثبتی از طرف مجلس می دانم هر چند که این اقدام الزامات و محدودیت هایی دارد.

وی افزود: در مجلس دهم به دلیل اینکه خیلی از نمایندگان با دولت همراه و همسو بودند از ابزاری مانند سوال از رییس جمهور استفاده نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور باید نسبت به آشفته بازار مسکن و گرانی ها پاسخگو باشد

رییس جمهور باید نسبت به آشفته بازار مسکن و گرانی ها پاسخگو باشد