مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-09سياسي

کشف 300 تن مواد مخدر طی 100روز گذشته


بیش از 300 تن مواد مخدر در کشور طی 100 روز گذشته کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، اظهارکرد: نیروی انتظامی در سطح کشور موضوعات را هدفمند دنبال می کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: یکی از اهداف جدی ناجا در سال جاری مقابله با قاچاق کالاست که در این راستا با تایید و تاکید معظم له پلیس گمرک راه اندازی شد.

رضایی با بیان اینکه با راه اندازی پلیس گمرک موفقیت های خوبی در پیشگیری از قاچاق حاصل شده است، گفت: با راه اندازی و استقرار این پلیس، توانستیم محموله های بزرگ قاچاق را رصد و توقیف کنیم و با تدبیر فرمانده ناجا، قرارگاه مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز تشکیل شده و زیر بناهای آن در حال انجام است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به مقابله با کالاهای ضدفرهنگی گفت: نیروی انتظامی با آنچه که ریشه های انسانیت و دین را تهدید می کند به صورت هدفمند مقابله کرده و در این زمینه موفقیت های خوبی نیز به دست آورده است.

رضایی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ، یکی از اولویت های مهم ناجا است، اظهار داشت: طی 100 روز گذشته بیش از 300 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 تن مواد مخدر طی 100روز گذشته

کشف 300 تن مواد مخدر طی 100روز گذشته