مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-09سياسي

بازارچه دائمی صنایع دستی استان نیازمند تامین اعتبار است


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در استان نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت هستیم.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد: بازارچه دائمی صنایع دستی استان نیازمند تامین اعتبار است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در استان نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت هستیم.

نادیا صداقت در نشست ویدئو کنفرانس با معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که با هدف تجلیل از کارآفرینان برتر منتخب مردمی دور چهارم برگزار شد، افزود: زنان کارآفرین استان در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: از بین 53 فعال اقتصادی زن که در جشنواره انتخاب کارآفرین برتر شرکت کرده اند 16 نفر در حوزه کشاورزی، 31 نفر خدماتی و 6 نفر در حوزه صنعت فعالیت می کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این بانوان در حوزه تولید انبوه گل رز، پرورش قارچ خوراکی، زعفران، کشت گیاهان دارویی و انواع گلخانه های صیفی جات و میوه فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی صنایع دستی استان نیازمند تامین اعتبار است

بازارچه دائمی صنایع دستی استان نیازمند تامین اعتبار است