مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-09بين الملل

همسر کیم کارداشیان: رییس جمهور می شوم/ او و همسرش 200 میلیون فالوئر دارند


هرکسی با داشتن حداقل 35 سال، محل تولد در آمریکا و حداقل 14 سال سکونت متوالی در این کشور می تواند در انتخابات ایالات متحده آمریکا شرکت کند.

- کانی وست خواننده رپ آمریکایی در حال راه انداختن کمپین‌های انتخاباتی جدی برای ورود به کاخ سفید است.

او پس از فیلم پلنگ سیاه به مدل کشورداری تخیلی واکاندا در این فیلم علاقه‌مند شده و با ایجاد حزب خودخوانده تولد از این مدل برای ریاست جمهوری الهام گرفته است.

کانیه وست در حال صحبت با دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در مورد اصلاح قانون عدالت کیفری در سالن بیضی کاخ سفید/ عکس: رویترز نشریه فوربس در مقاله روز چهارشنبه خود و پس از 4 ساعت مصاحبه با این موسیقدان، خواننده و طراح مد 43 ساله نوشت: کانیه وست دیگر قصد ندارد از دونالد ترامپ حمایت کند.

کیم کارداشیان تاجر، مدل، بازیگر و چهره رسانه‌ای در آمریکا که به همراه کانیه وست -همسرش- چهار سال پیش از حامیان بزرگ دونالد ترامپ در کاراز انتخاباتی بودند، حالا خودشان را برای حضور در رقابت انتخاباتی با ترامپ آماده می کنند.

وست که گفته می‌شود دچار اختلال دو قطبی است در اواخر هفته گذشته میلادی در توییتی اعلام کرد که برای انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر شرکت خواهد کرد اما او تا کنون هیچ یک از مدارک لازم برای شرکت در انتخابات را پر نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر کیم کارداشیان: رییس جمهور می شوم/ او و همسرش 200 میلیون فالوئر دارند

همسر کیم کارداشیان: رییس جمهور می شوم/ او و همسرش 200 میلیون فالوئر دارند