مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-09حوادث

کلاهبرداری از شهروندان با ارائه رسید خرید جعلی


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک متهم با 30 فقره کلاهبرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی اظهار داشت: نیمه خرداد ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه هشتم ارجاع داده شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده گرفت.

وی بیان داشت: شاکی در بازجویی اولیه اظهار داشت، چهاردهم خردادماه مرد جوانی به مغازه ام مراجعه و پس از خرید مقادیری مواد غذایی به مبلغ 5 میلیارد ریال از طریق اپلیکیشن بانک مبلغ خرید را به حسابم واریز کرد و رسید پرداخت را نیز به من نشان داد که بعدا متوجه شدم رسیدی که نشان داده اسکرین شات جعلی است.

این مقام انتظامی افزود: با ثبت اظهارات شاکی کارآگاهان پایگاه هشتم اقدامات تخصصی خود را آغاز و موفق شدند تعدادی از مرتبطان این کلاهبردار را شناسایی کنند، اما در ادامه مشخص شد همه این افراد مال باختگانی هستند که متهم از آن‌ها نیز با ارائه رسید جعلی کلاهبرداری کرده است.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ادامه داد: کارآگاهان با انجام یک رشته اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل‌های تردد متهم شدند و در هشتم تیر ماه با هماهنگی‌های قضایی وی را که در حال انجام معامله با یکی از مال باختگان بود در محدوده جنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از شهروندان با ارائه رسید خرید جعلی

کلاهبرداری از شهروندان با ارائه رسید خرید جعلی