مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09اقتصادي

200 هکتار از زمین های چاف و چمخاله در انتظار دریافت سند مالکیت


مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره اینکه 564 هکتار از زمین های شهر چاف و چمخاله دارای سند مالکیت است، بیان کرد: حدود 200 هکتار از زمین ها نیز تغییر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، علی پدرام امروز در دیدار با فرماندار لنگرود با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در این شهرستان جاده و زمین های چاف و چمخاله است، اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم چاف و چمخاله زمین هایی است که در آن کشت و کار می کنند که بعضاً در اختیار دولت بوده و مردم در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی آماده است تا مشکل مردم در منطقه چاف و چمخاله را حل کند، گفت: در این خصوص جلسات مختلفی در شهرستان و استان برگزار شد و صورت جلسات زیادی امضا شد ولی هنوز این مشکل وجود داشته و حل نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه برخی از زمین ها در چاف و چمخاله در تصرف افراد است، تصریح کرد: برای اجرای طرح هادی در این شهر مختصات و شرایط خاصی لازم بود که با توجه به تصرفات زمین ها توسط برخی افراد این طرح تاکنون به تصمیم گیری توسط دولت نرسیده است.

پدرام با بیان اینکه طبق اسناد راه و شهرسازی 316 هکتار از زمین ها در حریم 217 هکتار در محدوده شهر چاف و چمخاله قرار دارد، افزود: کسانی که زمین های دولتی را در تصرف خوددارند در صورت دریافت موافقت نامه اصولی می توانند طبق قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هکتار از زمین های چاف و چمخاله در انتظار دریافت سند مالکیت

200 هکتار از زمین های چاف و چمخاله در انتظار دریافت سند مالکیت