مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-09سياسي

نرخ طلاق در کشور بعد از 20 سال کاهش یافت


رییس سازمان امور اجتماعی کشور، گفت: نرخ طلاق بعد از 20 سال روند صعودی طی دو سال اخیر بر اساس دو شاخص مهم، کاهش پیدا کرد.

- رییس سازمان امور اجتماعی کشور، گفت: در حوزه طلاق بعد از 20 سال روند صعودی طی دو سال اخیر بر اساس دو شاخص مهم، نرخ طلاق کاهش پیدا کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تقی رستم وندی، در نشست مدیران ارشد وزارت کشور با معاون اول رییس جمهور به تشریح عملکرد وزارت کشور در حوزه اجتماعی پرداخت و افزود: بعد از گزارش سال 94 به مقام معظم رهبری، تلاش کردیم تا در سه حوزه به تقویت نظام اجتماعی کمک کنیم.

وی در ادامه در تشریح این سه حوزه گفت: اول؛ نظام رصد یا دیدبانی اجتماعی که شاخص های علمی در این خصوص استخراج شده و به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه رصد می شود دوم؛ نظام سیاست گذاری و برنامه ریزی اجتماعی که با ارتقای سطح شورای اجتماعی و برنامه جامع کاهش آسیب های اجتماعی پس از سه مرحله به گام نهایی رسیده و تمامی اقدامات در چارچوب این برنامه جامع شکل می گیرد و سوم نظام اجرایی در حوزه مسائل اجتماعی است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه اجتماعی سه دستور کار مهم را به صورت اجتماعی پیگیری می کنیم، افزود: سنجش سرمایه اجتماعی کشور که مبتنی بر اعتماد اجتماعی و مشارکت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ طلاق در کشور بعد از 20 سال کاهش یافت

نرخ طلاق در کشور بعد از 20 سال کاهش یافت