مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-09اقتصادي

پرداخت وام یک میلیونی تکمیلی به اقشار آسیب پذیر


سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت:براساس مصوبه دولت، چهار میلیون خانوار جزو اقشار خاص شناسایی شدند که علاوه بر دریافت وام یک میلیون تومانی که برای تمام یارانه بگیران واریز شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امروز یکصد و سیزدهمین مرحله از یارانه نقدی 45500 تومانی مربوط به تیر ماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24 روز پنجشنبه 19 تیر به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

اما تفاوت این یارانه با دوره‌های قبل این است که از این ماه اقساط وام یک میلیون تومانی دولت که به حساب سرپرستان خانوار واریز شد از مبلغ یارانه کسر می‌شود.

*آغاز کسر اقساط از یارانه تیر بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمام 23 میلیون خانوار یارانه‌بگیر واریز کند که در مجموع 23 هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در مورد زمان کسر اقساط وام کرونا، گفته بود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از یارانه این ماه (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام یک میلیونی تکمیلی به اقشار آسیب پذیر

پرداخت وام یک میلیونی تکمیلی به اقشار آسیب پذیر