مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-09سياسي

مجلس به دنبال تصویب طرح های ضربتی اقتصادی است


مجلس به سرعت به سمت تصویب طرح های ضربتی با محوریت مباحث اقتصادی خواهد رفت تا به همه اثبات شود که حرکت در مسیر کاهش مشکلات معیشتی مهم ترین اولویت مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست بسیجیان مسجد امام حسن عسگری(ع) با اشاره به اینکه جوانان مومن و انقلابی در غائله 18 تیر سال 78 ایستادند و یک توطئه بزرگ علیه مردم و انقلاب را خنثی کردند، گفت: بر این اساس، نقش‌آفرینی بیش از پیش جوانان در شرایط فعلی اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب جوانان را مخاطب راهبر گام دوم انقلاب قرار دادند، بیان کرد: این مسئله به خوبی نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی به مرحله‌ای رسیده است که باید منتظر استفاده از میوه‌های با کیفیت نهال‌های جوانش باشیم.

مدیران ناکارآمد حوصله کار و فعالیت ندارند رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتکار عمل و خلاقیت جوانان می‌تواند خمودگی و سستی مدیرانی را که از انقلابی‌گری خسته و یا حتی پشیمان هستند جبران کند، تصریح کرد: وقتی رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم می‌فرمایند: «شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت قرار دهید»، به این معناست که بسیاری از مدیران ناکارآمد امروز کشور در عین حال که حوصله کار و فعالیت ندارند، برنامه‌ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال تصویب طرح های ضربتی اقتصادی است

مجلس به دنبال تصویب طرح های ضربتی اقتصادی است