مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-09سياسي

تجهیزات هلال احمر به روزرسانی شود/ هلال احمر مازندران پیشرو است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خدمات هلال احمر ریشه در نیازهای مردم دارد، این جمعیت را پناهگاه مردم دانست و خواستار به روزرسانی تجهیزات و امکانات آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، هلال احمر را پناهگاه بیمارانی دانست که برای تهیه داروهای کمیاب دچار مشکل هستند و از این رو این نهاد تاکنون خدمات خوبی ارائه داده است.

وی با اظهار اینکه باید نظارت کامل و دقیقی روی وقف هایی که برای هلال احمر صورت می گیرد، اظهار داشت: همچنین در بخش توانبخشی باید از اجناس باکیفیت استفاده شود و تجهیزات و ابزارهای هلال احمر نیز به روزرسانی شود زیرا این جمعیت برای مردم اهمیت دارد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر سازمانی مردمی و برآمده از اعتماد عمومی است لذا این نهاد خدمت رسان باید از هرگونه حاشیه دور باشد.

آیت الله لایینی با تقدیر از خدمات این جمعیت گفت: خدمات هلال احمر ریشه در نیازهای مردم دارد و مردم این سازمان را به عنوان نهادی خدمت رسان در مواقع بحران و حوادث می شناسند، البته خدمات هلال احمر فقط مختص زمان حوادث نیست و در شرایط عادی هم خدمات متنوعی را ارائه می دهد که تأمین داروهای موردنیاز بیماران صعب العلاج و ارائه خدمات توانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات هلال احمر به روزرسانی شود/ هلال احمر مازندران پیشرو است

تجهیزات هلال احمر به روزرسانی شود/ هلال احمر مازندران پیشرو است