مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-09اقتصادي

بهره برداری از پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمان تا 2 ماه آینده


اگر با این روند پیش برویم ظرف حداکثر دو ماه آینده می توان سامانه پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمان را به بهره برداری رساند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: اگر با این روند پیش برویم ظرف حداکثر دو ماه آینده می توان سامانه پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمان را به بهره برداری رساند.

دکتر محمدجواد فدایی ظهر امروز 19 تیرماه در جلسه بررسی پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمان گفت: خوشبختانه اطلاعات بسیار خوبی وارد سیستم پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری شده است و ظرف چند ماه آینده به صورت کامل می توانیم از این پنجره الکترونیکی سرمایه گذاری در استان استفاده کنیم.

وی لازمه کارایی پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری را همکاری همه دستگاه های اجرایی دانست و بیان کرد: اگر دستگاه های اجرایی استان همکاری لازم و بیشتری را انجام دهند، قطعا این اقدام گام بلندی در راستای تسهیل در سرمایه گذاری در استان کرمان خواهد بود.

استاندار کرمان اظهار کرد: اگر با این روند پیش برویم ظرف حداکثر دو ماه آینده می توان این سامانه را به بهره برداری رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری با مداومت و پیگیری اتاق بازرگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمان تا 2 ماه آینده

بهره برداری از پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمان تا 2 ماه آینده