مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-09سياسي

بی تفاوتی مسؤولان خوزستان نسبت فعالیت های حوزه موسیقی


متأسفانه در استان خوزستان نهادهای مسؤول حوزه موسیقی نسبت به موسیقی کاملاً بی تفاوت هستند و به مشکلات موجود در این حوزه رسیدگی نمی کنند.

- مهدی بنیاب خواننده و نوازنده خوزستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز پیرامون مشکلات و معضلات موجود در حوزه موسیقی استان، اظهار کرد: موسیقی برای برخی از فعالین و هنرمندان تنها راه کسب درآمد است که متأسفانه در استان خوزستان نهادهای مسؤول نسبت به موسیقی کاملاً بی تفاوت هستند و به مشکلات موجود در این حوزه رسیدگی نمی کنند.

 وی افزود: به تعبیری موسیقی در خوزستان به کما رفته و مسؤولین این اتفاق باید در برابر علاقمندان و فعالین این عرصه پاسخگو باشند.

 این خواننده و نوازنده خوزستانی گفت: خانه موسیقی در خوزستان وجود دارد اما وجود آن احساس نمی شود و فعالیت انجمن موسیقی خوزستان نیز بسیار مبهم است.

وی ادامه داد: سازمان های مسئول حمایت از موسیقی در خوزستان این ادعا را دارند که بر نحوه فعالیت آموزشگاه های موسیقی نظارت دارند درصورتی که طی چند سال اخیر اکثر آموزشگاه های موسیقی استان خروجی مثبتی نداشتند.

بنیاب تصریح کرد: اجرای موزیک زنده مجاز شده است اما متأسفانه نظارت صحیحی بر این اجراها نیز نمی شود و در برابر این عدم نظارت ها سوال ما این است که مسؤولین رسیدگی به مسائل حوزه حوزه موسیقی در خوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوتی مسؤولان خوزستان نسبت فعالیت های حوزه موسیقی

بی تفاوتی مسؤولان خوزستان نسبت فعالیت های حوزه موسیقی