مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-09سياسي

تصویب الحاق سه روستا به شهر همدان مغایر با قانون شوراها است


رییس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان از مخالفت نمایندگان مردم با الحاق سه روستا به شهر همدان خبر داد و گفت: این تصمیم مغایر با قانون شوراها است.

- سید مسعود عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: الحاق روستاهای قاسم آباد، علی آباد و حسن آباد به شهر همدان برخلاف بند 34 ماده 80 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و اصول هفتم و یکصد و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است.

عسگریان اضافه کرد: شورای شهر همدان الحاق سه روستا را به لحاظ عدم ارائه پیوست های مباحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و نیز به منظور جلوگیری از توسعه و گسترش حاشیه نشینی در شهر همدان و ساماندهی بافت های حاشیه ای نامناسب موجود مصوب نکرد.

وی همچنین به مخالفت اعضای شوراها و دهیاران سه روستا با این اقدام اشاره کرد و اظهار داشت: از طرفی اعضای شورای روستاهای مذکور نیز به دلیل ارتقای سطح زندگی روستاییان و کشاورزان، توسعه پایدار روستاها و مناطق کشاورزی، رفع فقر؛ تقویت زیرساخت های مناسب تولید، تنوع بخشی، گسترش فعالیت های مکمل و اقتصادی به ویژه صنایع تبدیلی و روستایی و خدماتی نوین با این الحاق مخالف بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب الحاق سه روستا به شهر همدان مغایر با قانون شوراها است

تصویب الحاق سه روستا به شهر همدان مغایر با قانون شوراها است