مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-09سياسي

معیشت با شعار حل نمی شود


نماینده مردم رشت با بیان اینکه مشکلات معیشت با شعار حل نمی شود، گفت: بیشترین دلیل گرانی های موجود از بی تدبیری برخی مسئولین ما در کشور است لذا ما باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم رشت با بیان اینکه مشکلات معیشت با شعار حل نمی شود، گفت: بیشترین دلیل گرانی های موجود از بی تدبیری برخی مسئولین ما در کشور است لذا ما باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم.

محمدرضا احمدی امروز در نشست با خبرنگاران در خصوص شفافیت آرا و اموال نمایندگان اظهار کرد: هرگز آخرتم را فدای دنیا نمی کنم، لذا علاوه بر آرا با شفافیت اموال موافق هستم و جزء نمایندگانی هستم که لیست اموالم را اطلاع رسانی کرده ام.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص واریز مبلغ 231 میلیونی به حساب نمایندگان، افزود: این مبلغ به عنوان قرض الحسنه ای است که جهت تهیه مسکن برای نمایندگان واریز شده و تا پایان مجلس باید عودت داده شود، اگرچه با همین مبلغ در نواحی پایین دست تهران اجاره منزل به سختی میسر می شود.

یک نماینده مجلس در حد یک وزیر است ولی نه امکانات و نه حقوق یک وزیر را می گیرد.

وی در خصوص توسعه منطقه آزاد انزلی ادامه داد: اگر می خواهیم گیلان رشد کند باید منطقه آزاد را توسعه دهیم و از ظرفیت های این منطقه برای جذب و حضور سرمایه گذاران و تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت با شعار حل نمی شود

معیشت با شعار حل نمی شود