مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-09اقتصادي

توزیع 31 میلیارد و 596 میلیون تومان اعتبار در نهاوند


فرماندار شهرستان نهاوند از توزیع 31 میلیارد و 596 میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند مراد ناصری ظهر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند اظهار کرد: به منظور اجرای برنامه ها و طرح های عمرانی نهاوند در سال جاری 31 میلیارد و 596 میلیون تومان بین دستگاه های اداری شهرستان توزیع شد.

وی افزود: اعتبارات شهرستان در 26 فصل و در قالب 174 پروژه ابلاغ شده که باید مدیران دستگاه ها پیگری های لازم را برای اجرای طرح های خود به عمل آورند.

فرماندار شهرستان نهاوند به منابع تامین اعتبارات اشاره کرد و گفت: این مبالغ از محل اعتبارات نفت به میزان 2 میلیارد تومان، اعتبارات متوازن بیش از 19 میلیارد و 500 میلیون تومان و از محل اعتبارات ردیف سوم نیز 10 میلیارد تومان تامین شده است.

وی به مهمترین پروژه های عمرانی شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال مهمترین طرح هایی که اعتبار برای آنها منظور شده حوزه گردشگری، برق رسانی به مناطق گردشگری، شهرک های گلخانه ای، مسکن روستایی، شهرداری ها، راه های شهرستان و پیاده راه سعدی است که صد درصد به دستگاه های مربوطه تخصیص داده می شود.

ناصری گفت: امسال با توجه به وجود تحریم ها اعتبارات نفت کاهش چشمگیری در مقایسه با سال های گذشته داشته و کمترین تخصیص از این محل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 31 میلیارد و 596 میلیون تومان اعتبار در نهاوند

توزیع 31 میلیارد و 596 میلیون تومان اعتبار در نهاوند