مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-09سياسي

راه اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد عفاف و حجاب در شهرستان های بوشهر


دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر از راه اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد عفاف و حجاب در شهرستان ها خبر داد و گفت: زنان و بانوان استان بوشهر از نجیب ترین ها در کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره 21 تیرماه روز عفاف و حجاب گفت: بی گمان چنین مناسبتی صرفاً یادآوری ملی رویداد تلخ مسجد گوهرشاد و آن جنایت تاریخی نیست، بلکه علاوه بر آن بیانگر مسئولیتی است که در صیانت از قلمرو حجاب اسلامی متوجه آحاد مردم، سازمان ها و تشکلهای مردمی، رسانه ها، نهادهای اجتماعی و به ویژه دولتمردان و مدیران نظام اسلامی است.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر اظهار داشت: عفاف و حجاب زنان یکی از پیش شرط های موفقیت و حضور مؤثر در عرصه های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه حجاب مهمترین نماد و هویت زن در اسلام است اظهار داشت: ارزش و جایگاهی که انقلاب اسلامی برای زن قرار داده است در هیچ جای دینا وجود ندارد ولی برخی جریان ها با اغراض سیاسی و استکباری به دنبال مخدوش کردن چهره زن در اسلام و انقلاب هستند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر بیان داشت: امروز هدف اصلی دشمنان انقلاب در عرصه فرنگی ازبین بردن کانون خانواده و شخصیت مقدس مادر است لذا برای نهادینه کردن حجاب و عفت زنانه باید از خانواده و نگاه تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد عفاف و حجاب در شهرستان های بوشهر

راه اندازی دفاتر نمایندگی بنیاد عفاف و حجاب در شهرستان های بوشهر