مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-09سياسي

توصیف فرمانده کل ارتش از سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق


مرحوم امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق الگویی از ولایت مداری و مردمداری و مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و شجاعت را برای همکاران پس از خویش باقی گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، در سن79 سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان 501 ارتش به همرزمان شهیدش پیوست.

به گواه همرزمانش، زنده یاد امیر سرتیپ صدیق، انسانی والا، مدیری توانمند و استاد خلبانی بی نظیر بود که از آذر ماه سال 1362 با حکم امام خمینی به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش منصوب شد و تا بهمن 1365 در این سمت انجام وظیفه کرد.

مرحوم امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق که عیار مردانگی اش در میدان مبارزه، با انجام پروازهای عملیاتی برون مرزی و پس آن در میدان فرماندهی نیروی هوایی ارتش در کوران جنگ تحمیلی به سنگ محک تجربه سنجیده شده بود، الگویی از ولایت مداری و مردمداری و مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و شجاعت را برای همکاران پس از خویش بر جای نهاد.

حضور اثربخش او در ریل گذاری حرکت صنایع هوایی به سمت تولید پیچیده ترین تجهیزات مورد نیاز این نیرو هم هرگز فراموش نخواهد شد.

وی پیش از انتصاب به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش، فرماندهی منطقه هوایی مهرآباد را عهده دار بود و پس از آن، مدتی در وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح به انجام وظیفه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف فرمانده کل ارتش از سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق

توصیف فرمانده کل ارتش از سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق