مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-09حوادث

کشف محموله 1.5 تنی مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 116 کیلوگرم تریاک و 410 کیلوگرم حشیش در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شب گذشته با اشرافیت اطلاعاتی از شگرد قاچاقچیان در حمل یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این راستا ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی ضمن کنترل خودروها در ایست و بازرسی مرصاد در سه راهی راین تمام محورهای اصلی و فرعی منتهی به ایست و بازرسی را نیز تحت کنترل خود قرار دادند.

ناظری بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودروها به یک دستگاه تریلر سوخت رسان مشکوک و آن را متوقف که در بازرسی از آن یک تن و 116 کیلوگرم تریاک و 410 کیلوگرم حشیش جاساز شده را کشف کردند.

  وی با اشاره به توقیف تریلر و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه و معرفی وی به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با اشرافیت اطلاعاتی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و مردم می توانند با اعلام موارد مشکوک به سامانه پلیسی 110 در راستای مبارزه با سوادگران مرگ ایفای نقش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 1.5 تنی مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان

کشف محموله 1.5 تنی مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان