مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-09سياسي

کمک به اشتغال جوانان با مهارت آموزی سربازان


رییس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه کمک به به اشتغال جوانان در آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار داوود روشنی صبح امروز در بازرسی از روند اجرایی برنامه های مهارت آموزی سربازان وظیفه در فرماندهی انتظامی استان مازندران طی نشستی با فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری مهارت آموزی سربازان در طول خدمت مقدس سربازی است.

وی در تشریح اهداف اجرای این طرح که به صورت کلان در سطح کشور به اجرا در آمده است افزود: خدمت سربازی از بهترین دوران زندگی هر فردی است و هدف از اجرای این طرح ایجاد شرایطی مملو از نشاط در محیط سربازی است.

رییس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های فراوانی که در نیروهای مسلح وجود دارد می توان با برنامه ریزی، ساماندهی و هدایت صحیح می توان در جهت فراهم کردن زمینه های اشتغال سربازان بعد از خدمت سربازی گام های موثری برداشت.

فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این نشست اظهار کرد: مهارت آموزی سربازان یکی از ماموریت های انتظامی استان است که در قالب قرارگاه جهادی آموزش به اجرا در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به اشتغال جوانان با مهارت آموزی سربازان

کمک به اشتغال جوانان با مهارت آموزی سربازان