مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-09فرهنگي

فیلم کوه به دومین جشنواره بین المللی فیلم چین راه پیدا کرد


فیلم کوتاه کوه به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، زانیار لطفی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان، گفت: فیلم کوتاه کوه به کارگردانی تیمور قادری و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان در دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم YVEکه 27 جولای (6 مرداد ماه) در چین برگزار می شود به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم YVE رویدادی است که توسط YVE Culture & Art Communication Ltd جهت کمک به فیلمسازان نسل جوان برگزار می شود.

لطفی ادامه داد: فعالیت های اصلی YVE عبارتند از: برگزاری نمایشگاه های و جشنواره های فیلم، تهیه فیلم در حوزه سینما و تلویزیون، مدیریت رویدادهای فرهنگی و هنری هنرمندان و.

وی در خصوص داستان این فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری استان کردستان، گفت: فیلم کوتاه 100 ثانیه ای کوه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان روایتگر رؤیای یک پسربچه ی کولبر در دامنه ی یک کوه است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان با اشاره به موفقیت های این فیلم تصریح در طی یک سال اخیر، بیان کرد: این فیلم پیش از این در 9 جشنواره بین المللی دیگر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوه به دومین جشنواره بین المللی فیلم چین راه پیدا کرد

فیلم کوه به دومین جشنواره بین المللی فیلم چین راه پیدا کرد