مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-09سياسي

هشدار علمای سنی مذهب نسبت به شیوع کرونا در خراسان شمالی/لزوم رعایت نکات بهداشتی


شماری از علمای ترکمن و اهل تسنن خراسان شمالی ضمن تأکید بر رعایت بهداشت فردی؛ از جامعه اهل تسنن درخواست کردند که به توصیه ها و دستورات پزشکی در برگزاری نماز های جمعه و جماعت و دیگر مراسمات جهت پیشگیری از گسترش ویروس جهانی کرونا عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد شماری از علمای ترکمن و اهل تسنن خراسان شمالی ضمن تأکید بر رعایت بهداشت فردی؛ از جامعه اهل تسنن درخواست کردند که به توصیه ها و دستورات پزشکی در برگزاری نمازهای جمعه و جماعت و دیگر مراسم جهت پیشگیری از گسترش ویروس جهانی کرونا عمل کنند.

وظیفه همگان، رعایت اصول بهداشتی است گلدی آخوند کمالی، در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بارها گفته ام که البته هیچ عملی در جهان بدون اذن و اراده خداوند اتفاق نمی افتد ولی به معنای این نیست که خود را در معرض انواع آسیب ها گذاشته و بگوییم تقدیر خدا بر این بوده است تا من بیمار شوم،  زیرا پیامبر اعظم (ص) نیز درجایی فرمودند که از فردی که جذام گرفته مانند شیر درنده است فرار کنید و این به معنای توجه به گفته های پزشکان و رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل تسنن کشور در خراسان شمالی افزود: با فراگیر شدن بیماری کرونا که افزایش تعداد مبتلایان را به دنبال داشته است، هر یک از امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار علمای سنی مذهب نسبت به شیوع کرونا در خراسان شمالی/لزوم رعایت نکات بهداشتی

هشدار علمای سنی مذهب نسبت به شیوع کرونا در خراسان شمالی/لزوم رعایت نکات بهداشتی